среда

Олександр Юраков звернувся з відкритим листом до лідерів «Батьківщини»




Шановні лідери Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина», до Вас звертається Ваш колега по опозиції, кандидат від партії Удар на виборах до Верховної Ради України по 95-му виборчому округу.

30 жовтня став для мене і для партії УДАР дуже неоднозначним днем. По-перше, радість від того, що мої власні зусилля і зусилля кандидата від ВО «Батьківщина» призвели до перемоги над владою, кандидат від влади, всесильний Петро Мельник, визнав свою поразку.

І при всьому цьому мене неприємно шокували деякі випади лідерів «Батьківщини» – Гриценка, Пашинського та Турчинова. Мене звинуватили у змові з Мельником і гальмуванні процесу підрахунку голосів.

Можливо, мої колеги по опозиції просто не знали, що під час виборчої компанії підкуплена Мельником міліція арештовувала саме агітаторів від партії УДАР, усі до одного борди із зображенням Юракова та Кличка з дня установки стояли залиті фарбою. Насамкінець, їх спалили.

Пан Кутовий зовсім не стикався з подібною протидією, яка більше нагадувала війну. Можливо, панове Гриценко, Пашинський та Турчинов не мали інформації про те, що контрольований Мельником суд заборонив Олександру Юракову та Віталію Кличко проводити зустрічі із виборцями?

Можливо, лідери «Батьківщини» не чули про те, що підконтрольне пану Мельнику керівництво ОВК не допустило до нагляду за процесом жеребкування голів виборчих комісій тільки представників УДАРУ і СВОБОДИ.

В результаті фарсу із псевдо жеребкуванням, тільки свободівці та ударівці не отримали жодної дільничної виборчої комісії. Зате дуже близька для мешканців Київщини Морська партія отримала кілька дільниць, не образили також якусь Молодіжну Партію, якусь Ліберальну. І «Батьківщину» теж не обійшли.

Так кого можна звинуватити у змові із владою? Проте, я ніколи не озвучував подібні підозри.

Тепер, кілька слів про ту саму ніч, яку лідери «Батьківщини» назвали нахабним втручанням Юракова у процес підрахунку голосів. Так, я «нахабно втрутився». Якщо б не це «нахабне втручання», сьогодні б Петро Мельник приймав би поздоровлення із перемогою. Вже з позавчорашнього дня на офіційному сайті ЦВК висіли повідомлення про те, що Мельник впевнено веде у виборчих перегонах.

І я, і В’ячеслав Кутовий вже під ранок виборчої ночі мали цифрові дані з переважаючої більшості дільниць. Ми знали, що опозиція дуже впевнено перемагає владу. Але перші офіційні звіти з ЦВК мене шокували. Після обробки 5% бюлетенів Мельник йшов попереду і Юракова, і Кутового.

Спочатку юристи мене заспокоїли, пояснивши цей відрив тим, що перші дані в ЦВК прийшли з дільниць, які розташовані на території Податкового університету, – вотчини Мельника. Але впродовж дня, за даними ЦВК, відрив Мельника тільки збільшився.

Я намагався отримати відповідь від керівництва ОВК, але мене не впустила міліція і група людей спортивного типу. З цими людьми, як і з тими ж самими міліціонерами, я вже зустрічався, коли мене, моїх юристів та дівчат із штабу просто викинули із зали під час того самого горезвісного жеребкування голів ДВК.

Я зрозумів, що, якщо опозиція буде залишатися слабкою, то вже до ранку ОВК відрапортувала б в ЦВК про те, що голоси підраховані, і перемогу здобув Мельник. Я звернувся до місцевих спортсменів. Колись я допоміг їм з ремонтом спортзали. Разом із ними я пробився крізь мельниківські заслони і подав скарги на неймовірні порушення виборчого процесу.

І я був дуже здивований тим, що разом зі мною не було В'ячеслава Кутового чи його представників. Напевно, їм теж було що розповісти керманичам виборчого процесу в окрузі. Якщо б я не продемонстрував силу, сьогодні би ми з Кутовим ходили би разом по всім інстанціям із вимогою скасувати безчесну перемогу Мельника, і було б запізно, як кажуть, «пізно, тьотю, пити Боржомі». На щастя, цього не сталося. Мельник зрозумів, що фокус не пройшов і капітулював.

Отже, режим повалено. Я забув про образливі вислови лідерів «Батьківщини» і списую їх на надмірне нервове напруження. Я вітаю своїх колег із опозиції з поваленням режиму. І тепер у нас, двох союзників по протидії владі, є унікальна можливість викрити механізм фальсифікації.

Ми проведемо повний перелік голосів у присутності міжнародних спостерігачів. У ході цієї тотальної ревізії ми зберемо повну базу доказів щодо фальсифікаторів. У руках опозиції буде справжній інструмент для притягнення злочинців і замовників злочину до кримінальної відповідальності. А вже хто з нас, переможе – це не так вже й важливо, бо переможе виборець, переможе демократія.

Ваш друг і союзник Олександр Юраков.

Комментариев нет:

Отправить комментарий